Опорна школа
Комунальний заклад "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області""
прапор Украiни герб Украiни

Методична робота

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ОПОРНА ШКОЛА «ОСКІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області»»

вул. Шкільна, 34, с. Оскіл, Ізюмський район
Харківська обл., Україна, 64340, тел.(05743)-55-1-34,
e-mail: oskil_nvk@ukr.net, код ЄДРПОУ 25611414

НАКАЗ

01.09.2020                                                                                                        №104

Про методичну роботу
з педагогічними кадрами

На виконання наказу відділу ОКМС Оскільської сільської ради від 14.01.2020 №04 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2020 році», з метою забезпечення якісного організаційного та науково-методичного супроводу освітнього процесу в 2020/2021 навчальному році та у зв’язку із запровадженням Концепції нової української школи, підготовки педагогів до роботи в Новій українській школі, подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення результативності всіх форм методичної роботи та якості навчання,

НАКАЗУЮ:

1. Спрямувати роботу на вдосконалення форм і методів навчальної, науково-методичної та організаційно-методичної роботи, спрямованих на формування в системі неперервного підвищення кваліфікації педагога, здатного реалізувати формулу нової української школи, підняти рівень і якість освіти, сприяти визначенню кожним педагогом власної траєкторії в системі неперервної освіти.
Протягом 2020/2021 навчального року
2. Вважати пріоритетами діяльності методичної ради закладу:
– науково-методичний та організаційний супровід практичного впровадження інтегрованого навчання як складової змісту Нової української школи, компетентнісного підходу до оцінювання навчальних досягнень школярів, оновлених освітніх програм закладу, впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, організація системної роботи щодо використання результатів PISA, формування готовності педагогів до інноваційної діяльності, підвищення якості математичної освіти, рівня компетентності педагогічних працівників в оволодінні державною мовою, впровадження STEM-освіти, формування STEM-орієнтованого освітнього простору, поширення добрих практик упровадження STEM-технологій, актуалізацію громадянської освіти та виховання, запровадження педагогіки партнерства на засадах компетентнісного підходу;
– продовження участі у реалізації науково-методичних проектів «Підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників у міжкурсовий (міжатестаційний) період»; «Підвищення компетентності вчителів щодо підготовки учнів до розв’язування тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання»; «Підвищення якості підготовки учнів Харківської області до Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів»; «Модернізація змісту та форм підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання в закладах загальної середньої освіти»; «Підвищення ефективності професійної майстерності (управлінської діяльності) керівників загальноосвітніх навчальних закладів у міжкурсовий (міжатестаційний) період»; «Модернізація початкової освіти»; «Виховний простір Харківщини»; «Наукові обрії Харківщини»; «Освітньо-екологічний центр «Екологічна освіта майбутнього»; «Моніторинг якості освіти в умовах модернізації освітнього простору»; «Модернізація освітнього простору Харківської області в умовах децентралізації»; «Інтерактивний педагогічний лекторій «Розвиток» для батьків дітей раннього та дошкільного віку: педагогічний супровід формування та становлення особистості дитини від 2-х до 6-ти років»; «Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області»;
– участь у реалізації регіональних освітніх проєктів «Підвищення компетентності педагогічних працівників щодо розвитку читацької, математичної та природничо-наукової грамотності учнів в умовах підготовки до PISA – 2021», «Створення системи внутрішнього моніторингу забезпечення якості освіти в закладах загальної середньої освіти», «Формування підприємливості та фінансової грамотності учасників освітнього процесу».
Протягом 2020/2021 навчального року
3. Надавати методичну допомогу вихователям, які працюють за редакцією програми «Впевнений старт», «Дитина».
Протягом 2020/2021 навчального року
4. У 2020/2021 навчальному році працювати над науково-методичною проблемою: «Створення освітнього середовища через реалізацію ціннісних пріоритетів особистості та інтегроване навчання». Вважати пріоритетами діяльності закладу на 2020/2021 навчальний рік:
– науково-методичний та організаційний супровід практичного впровадження компетентнісного підходу в навчанні, оцінювання навчальних досягнень школярів, нові освітні програми, впровадження Державного стандарту початкової освіти згідно НУШ.
5. Організувати проведення атестації педагогічних кадрів.
Жовтень 2020 – квітень 2021
6. Забезпечити підвищення кваліфікації і професійної майстерності вчителів, вихователів, практичного психолога.
Протягом навчального року
7. Заступнику директора з навчальної роботи Романкевичу С.Ю.:
7.1. Створити та організувати роботу методичних об’єднань:
– учителів початкових класів;
– рідної та іноземної філології;
– суспільствознавчих природничо – математичних дисциплін;
– вихователів закладу дошкільної освіти.
До 04.09.2020
7.2. Організувати роботу психолого-педагогічного семінару.
До 04.09.2020
7.3. Охопити методичною роботою вчителів образотворчого і музичного мистецтва, трудового навчання та фізичної культури.
Протягом 2020/2021 н.р.
7.4. З метою реалізації освітніх проєктів, забезпечити участь педагогічних кадрів у професійних конкурсах, виставках, науково-дослідницькій роботі.
Протягом 2020/2021 н.р.
8. Здійснити вивчення стану викладання базових предметів та провести моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів у такі терміни:
математика — листопад 2020;
образотворче мистецтво — лютий 2021;
Захист Вітчизни — квітень 2021.
9. Заступнику директора з навчальної роботи Романкевичу С.Ю.:
9.1. Вивчити стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з математики, образотворчого мистецтва, Захисту Вітчизни.
Листопад, лютий, квітень 2020/2021 навчального року
9.2. З метою проведення методичної роботи з вчителями на діагностичній основі, здійснити анкетування учнів та вчителів, які викладають зазначені вище навчальні предмети.
Протягом навчального року
9.3. Матеріали вивчення проаналізувати, узагальнити, здійснити моніторинг стану викладання навчального предмета.
Грудень, березень, травень 2020/2021 н.р.
10. Заступнику директора з навчально – виховної роботи Шевченко Ю.В. :
– організувати роботу методичного об’єднання закладу дошкільної освіти
До 04.09.2020
11. Надати методичний день учителям-предметникам при тижневому навантаженні не більше 18 годин:
– іноземна мова – понеділок;
– російська мова, зарубіжна література, Захист України – вівторок;
– українська мова та література, історія, правознавство, православна культура Слобожанщини; етика, музичне мистецтво, фізична культура; класні керівники – середа;
– географія, фізика, трудове навчання, інформатика, образотворче мистецтво – четвер;
– біологія, хімія, природознавство, математика, практичні психологи, бібліотекар – п’ятниця.
12. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор ліцею Н.Я. Загоруйко

З наказом ознайомлені С.Ю. Романкевич
Ю.В. Шевченко