Загальні правила поведінки учнів у школі

5.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:
-​ безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;
-​ захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров’ю, моральному та духовному розвитку;
-​ захист від будь-яких форм експлуатації та дії, які шкодять здоров’ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;
-​ здоровий спосіб життя.
 

5.4. Здобувачі освіти мають право:
– на навчання впродовж життя та академічну мобільність;
– на якісні освітні послуги;
– на індивідуальну освітню траекторію через вільний вибір закладу освіти і запропонованих ним освітніх програм;
– на справедливе оцінювання результатів навчання;
– на відзначення успіхів у своїй діяльності;
– на свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково – технічної діяльності;
– на безпечні умови навчання;
– на повагу людської гідності;
– на захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь – яких форм насильства;
– на доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій;
– на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;
– на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відповідною та лікувально-оздоровчою базою  закладу;
– на участь у науково-практичній діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
– на участь у роботі органів громадського самоврядування  закладу;
– на участь у добровільних самодіяльних об`єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;
– на участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації освітнього процесу, дозвілля учнів;
– на індивідуальну та екстернатну форму навчання згідно чинних нормативних документів Міністерства освіти і науки України;
– на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання дітей дошкільного віку та учнів;

 
5.5. Здобувачі освіти зобов’язані:
– виконувати вимоги освітньої програми;
– поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватись етичних норм;
– оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;
– дотримуватися вимог Статуту, правил внутрішнього розпорядку;
– дотримуватися законодавства, моральних та етичних норм;
– брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;
– бережливо ставитися до державного, громадського і особистого майна, майна інших учасників освітнього процесу;
– дотримуватися правил особистої гігієни, дбати про охайний зовнішній вигляд (носити шкільну форму, встановленого зразка);
– відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я.