Опорна школа
Комунальний заклад "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області"" 2023/2024 навчальний рік
прапор Украiни герб Украiни

Звернення громадян

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ОПОРНА ШКОЛА «ОСКІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області»» 

 

вул. Шкільна, 34, с. Оскіл, Ізюмський район

Харківська обл., Україна, 64340,  тел.(05743)-55-1-34,

e-mail: oskil_nvk@ukr.net, код ЄДРПОУ 25611414

 

НАКАЗ

30.12.2020                                                                                                                    № 163

Про  виконання Закону України
«Про звернення громадян»

 

Протягом 2020 року до адміністрації закладу надійшло  19 звернення громадян. З них: 8 – стосовно поведінки окремих учнів; 2 – про організацію освітнього процесу; 1 – щодо успішності здобувачів освіти; 1 –  про взаємодію батьків у класі; 2 – про організацію харчування; 5 – про взаємтни у класному колективі. Всі звернення були індивідуальними.

За результатами розгляду всіх звернень, винесено позитивне рішення або дано роз’яснення. За категоріями авторів звернень переважна більшість – представники багатодітних родин та родин, що знаходяться в складних життєвих ситуаціях. За соціальним станом – працівники бюджетної сфери та селяни.

У журналі реєстрації прийому відвідувачів всі звернення зареєстровано.

Питання роботи зі зверненнями громадян й надалі залишається на постійному контролі у адміністрації закладу.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України     від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади,  вдосконалення управління закладом освіти, координування та раціоналізації діяльності керівної ланки закладу, визначення змісту основних питань, що порушують громадяни

НАКАЗУЮ:

1. Забезпечити безумовне дотримання вимог Конституції України та Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» шляхом:
– недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
– викорінення практики визначення заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ним рішень;
– створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;
– з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень;
– посилення контролю за ходом розгляду звернень громадян;
– поновлення прав і свобод громадян, порушених у наслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян,
– притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, у тому числі до дисциплінарної, за неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян.
Постійно

2. Вжити невідкладних заходів забезпечення безумовного дотримання графіків особистого прийому громадян, надання громадянам відповідей відповідно до вимог чинного законодавства.
Постійно

3. Забезпечити дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (зі змінами 2008 року), а також застосування Класифікатора звернень громадян.
Постійно

4. Призначити відповідальним за ведення діловодства за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян у Оскільському ліцеї Романкевича Сергія Юрійовича, заступника директора з навчальної роботи.
Постійно

5. Прийом громадян здійснювати відповідно до графіку:
 

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
ЗДНР

Прийом громадян з особистих питань

Директор закладу

Прийом громадян з особистих питань

ЗДНВР (ліцей)

Прийом громадян з особистих питань

ЗДНВР (заклад дошкільної освіти)

Прийом громадян з особистих питань

 

6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор ліцею                                                                                     Н.Я.Загоруйко