Сьогодні в Україні компетентнісний підхід є одним із ключових елементів Нової української школи. Його неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів.
Одним із основних напрямків впровадження освітньої реформи є стимулююча система оцінювання.
Основна мета засідання ТМО вчителів початкової школи (керівник МО Толкачова О.В.), яке відбулося у жовтні місяці:
– уточнити основні положення нормативно-методичного забезпечення освітнього процесу у І циклі початкової освіти відповідно до ДСПО;
– визначити параметри оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти та їх фіксація на носіях зворотнього з’язку;
– оформлення сторінок журналу під час проведення діагностувальних робіт, кількість та типи завдань;
– заповнення сторінок електронного журналу;
– аналіз процесу розвитку компетентностей кожної дитини.
Комунальний заклад "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області"" © 2024