Опорна школа
Комунальний заклад "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області""
прапор Украiни герб Украiни

Звіт директора КЗ «Опорна школа «Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району»» Харківської області за 2020/2021 навчальний рік

 

Протягом звітного періоду управління закладом здійснювалось згідно Статуту, правил внутрішнього розпорядку, колективного договору, дотримуючись посадових обов’язків, законодавства України та інших нормативних актів, що регламентують роботу ліцею. Основний акцент звернено на дотримання всіма учасниками освітнього процесу норм чинного законодавства та дотримання принципів розвитку ліцею:

-партнерство;

-відповідність суспільним потребам;

-ефективність, результативність і економічність;

-відповідність вітчизняним фаховим стандартам якості.

Наш заклад – це заклад активної участі, де формуються потреби і здатності до самовизначення відповідно до можливостей особистості. Наша методика побудована у першу чергу на довірі та на вірі у дитину.

Ми спільними зусиллями досягли певних результатів попри вірусну пандемію.

У професійному конкурсі «Фестиваль добрих практик» «Майстри педагогічної справи презентують» Кізюріна О.В. та творчий колектив початкової школи у складі Бугери Н.В., Толкачової О.В., Мокрої Н.М., Рєзнік І.Г. були відзначені Дипломами IIІ та ІІ ступеня, відповідно.

Творчий дует, у складі Король Н.М. та Садової О.О. продукував спільну діяльність у Фестивалі юнацької та молодіжної творчості (учасник  Д. Нальотов).

Грамотами Міністерства освіти і науки України та Національного еколого – натуралістичного центру учнівської молоді нагороджені учні Оскільського ліцею (вчитель Каліта О.М.)

11 учнів 5-7 класів відчули себе спільнотою під час участі в українсько – американському проєкті  «Тиждень громадської дiяльностi в школi «Спiльно Сильно»» (куратори Безкоровайна А.О., Малютіна К.В., Король Н.М.), який реалізується в межах  програми «Мріємо та діємо», що впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Будуємо Україну разом (БУР), Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (CSR Ukraine), Making Cents International (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та Zinc Network.

Найменших учнів закладу з усіх навчальних предметів було охоплено участю у інтернет – олімпіадах  «НаУрок» їх вчителем Мокрою Н.М. (Колпак Єлизавета, Магулаєва Сафія Вікторія, Зорянський Тимур, Копійко Альона, Сердюк Максим, Нечаєв Артур, Безкорса Марія, Петренко Максим, Лагоша Софія). Дві роботи першокласників (Лагоша Софія та Копійко Альона) були надіслані на Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків “Мої права”.

Учні 2 класу теж лідирували в олімпіадах «Предмети початкової школи»

(Мирошник Денис, Садовий Ростислав, Трощилов Ілля, Дерюга Аліса, Номеровська Крістіна, Желукевич Віолетта, Даупарас Милана, Денисюк Радіон, Євченко Сніжана.

У Всеукраїнському конкурсі “Безпечний Інтернет” другокласники: Денисюк Радіон, Желукевич Віолетта, Трощилов Ілля, Дерюга Аліса досягли високих результатів.

На І етапі конкурсу Т. Шевченка посіли переможні місця вихованці Садової О.О. (Дудченко А.- І місце, Булаєвська В. – ІІ місце) та Малютіної К.В. (Тютюнник Н. вийшла до ІІ туру)

Потрапила  до ІІ туру олімпіади з української мови та літератури учениця 10 класу О. Гришанова (вчитель Малютіна К.В.)

Учні 5 класу, вихованці Малютіної К.В.,  відзначилися в онлайн-олімпіаді з української мови («Всеосвіта») (В. Нестеренко, Ю. Карпенко).

Ми теж сильні, бо організували активну співпрацю вчителів, вихователів, практичного психолога, батьків, навіть під час дистанційного навчання. Результатом такої співпраці стало суттєве поліпшення вивчення індивідуальних можливостей дітей, надання практичної допомоги батькам, учителям, вихователям з питань здійснення особистісно зорієнтованого навчання.

Питання зарахування та відрахування учнів упродовж навчального року здійснювалась  на підставі всіх документів (заяви батьків, медичної карти, копії свідоцтв про народження), підкріплювалось наказом.

Вживалися заходи щодо ознайомлення учнів та їхніх батьків з умовами зарахування до закладу, Статутом, правилами трудового розпорядку. Класи створено відповідно до кількості поданих заяв про зарахування до закладу, згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством, та дотриманням санітарно- гігієнічних вимог щодо площі на одного учня.

Здійснено організаційну роботу з  розробки календарних планів.

Виконувалися позапланові заходи щодо охоплення навчанням дітей п’ятирічного віку.

Ефективністю відзначалася  система контролю  за відвідуванням учнями навчальних занять. Персонально здійснювався щоденний контроль за відвідуванням закладу освіти, спільно з класним керівником та вихователем з’ясовувалась причина відсутності на уроках та заняттях. Учні, які тимчасово не відвідували ліцей, подавали медичні довідки чи письмові пояснення батьків про причини відсутності.

04.06.2021 на  спільній педагогічній раді та раді ліцею  було вирішено         9 учнів закладу нагородити Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні».

203 учні ліцею  переведено до наступних класів. Вручено 20 свідоцтв про базову загальну середню освіту та 18 про повну загальну середню освіту.

Проводилась  організаційна робота з підготовки матеріалів для замовлення документів про неповну та повну середню освіту.

Освітній  процес здійснювався відповідно до навчального плану та  плану роботи закладу, затвердженого на засіданні ради.

Учні 11 класу навчалися за універсальним профілем з поглибленим вивченням математики; 10 – за універсальним профілем з поглибленим вивченням географії.

З питань освітньої роботи видано організаційні накази, які відзначаються належним стилістичним оформленням, чіткістю та конкретністю, достатньою аналітичністю.

Керувалась робота педагогічної ради. Проведено 7 засідань, на яких розглянуто близько 75 питань та 11 спільних нарад при директору. Застосування, під час проведення педради онлайн – сервісу Kahoot!, урізноманітнив ведення засідання, сприяв невимушеній обстановці, підняв рівень спілкування та товариської співпраці у колективі.

Плідно і відповідально працювали всі керівники методоб’єднань.

Видавницька діяльність педагогів закладу популярна та результативна.

Бугера Н.В. має у своєму доробку 8 друкованих робіт на порталі «Всеосвіта»

Дворніченко О.В –  6 робіт на освітній платформі «НаУрок».

Кізюріна О.В. відзначена Грамотою за активну участь в роботі, спрямованій на підвищення якості освіти спільно з проєктом «Всеосвіта».

Садова О.О. має друковані  методичні розробки: українська література «Тарас Шевченко. Умовність у баладі, тривога за жіночу долю»; «Тарас Шевченко. Усвідомлення власної місії поета»; «Мені однаково, чи буду…».

Толкачова О.В.  поширює свій досвід через друковані розробки «Створюємо новорічний символ», «Народні ремесла України», «Вода. Властивості води».

На Всеукраїнській олімпіаді з математики  “На урок”            (фасилітатори Кізюрін В.А., Кізюріна О.В.) відзначилися на були нагороджені дипломами переможного гатунку: Калівод Даніїл, Тютюнник Анастасія, Нестеренко Владислав, Садовий Кирил, Святенко Денис, Шерстюк Софія, Кізюрін Олександр, Шамайда Єлизавета, Бережна Ірина, Довженко Марія, Довженко Олександр, Вощана Аліна, Кремінь Аліна.

Малютіна К.В. розробила електронні посібники:

– презентацію «Лексикологія. Узагальнення» (5 кл.);

– онлайн-тести « М. Коцюбинський. «Intermezzo». Знайди зайве» (10 кл.);

– онлайн-тести «Узагальнення з теми «Словотвір. Орфографія» (6кл.);

– онлайн-тести «Узагальнення з теми «Будова слова. Орфографія» (5 кл.);

– онлайн-тести «Практична риторика» (10 кл.).

Загальна кількість авторських семінарів, веб – семінарів, семінарів – практикумів, інтернет – конференцій, STEM – проєктів, до яких долучились вчителі Оскільського ліцею, протягом навчального року,  становить більше 100 номінацій!

У встановлені чинним Положенням про атестацію  терміни,  здійснено усі організаційні заходи щодо її проведення. Чітко керувалась робота атестаційної комісії І рівня.

Гучно і драйвово розпочався Олімпійський тиждень, започаткувавши проведення футбольних змагань на Кубок ліцею. Перший турнір між змішаними командами учнів 5-11 класів відбувся за гарячої підтримки вболівальників та влучного і яскравого коментаря  9-класника Дмитра Нальотова, який у ролі коментатора став відкриттям сезону.

12 вересня на базі Оскільського ліцею розпочався Відкритий чемпіонат Ізюмського району з футзалу серед юнацьких команд сезону 2020. Під керівництвом Малютіна О.О., було сформовано команду для участі.

Змагання проходили за підтримки дівчат, які самостійно підготували черлідинг. Основне завдання цих змагань – відірвати дітей від гаджетів та спонукати до занять фізичними вправами, привернути увагу вихованців та співробітників закладу до власного здоров’я, пропагувати здоровий спосіб життя.

Державне Агентство лісових ресурсів України ініціювало акцію «Нагодуй птахів узимку». Метою акції була допомога птахам, а саме розміщення годівничок у паркових зонах та скверах міст, сіл та селищ, на територіях закладів освіти, дитячих садочків.

Цієї зими до чемних дітей та всієї дружньої Оскільської громади завітав Святий Миколай з подарунками від сільської та батьківської ради.

Діти  вірують у диво, звершуване святим Миколаєм і вчаться у Святого бути милосердними. Чудотворець опікується воїнами, тому учні ліцею разом з батьками,  вчителями  зібрали 2300 грн для подарунків та смаколиків  нашим захисникам.

Також, в пам’ять про милосердя святого Миколая, у Міжнародний день допомоги хворим дітям, родини вихованців зібрали 2880 грн та вчительський колектив  -1050 грн. Ці посильні суми було надіслано на лікування Бакланової Ангеліни, Вибіркова Ярослава, Раїнчука Арсена, Щокіна Костика.

Відповідально підійшли до вшанування річниці Героїв Небесної Сотні гуртківці 7 класу (керівник гуртка «Європейський клуб»: Садова О.О.), які провели інтегровану дистанційну загальношкільну виховну годину «Майдан перестав бути назвою місцевості».

Найменші учні Оскільського ліцею присвятили героям війни свою творчість, старші, разом із керівником гуртка Садовою О.О., підготували та провели цикл радіопередач, присвячених Дню захисника України. А учні Нальотов Дмитро та Волкова Христина в радіоетері привітали своїх рідних – учасників АТО.

Євченко М.О. взяв участь у нараді з питань організації та проведення обласного етапу Всеукраїнської дитячо – юнацької військово – патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). Закладу висловлена подяка КЗ «Харківська обласна станція юних туристів» за активну участь в обласному онлайн – конкурсі.

Отже, напрямок виховної роботи зі створення відповідних умов для формування і розвитку свідомої особистості з громадянською позицією, охоплює весь освітній простір, інтегруючи уроки, позаурочне життя, різноманітну діяльність і спілкування за межами ліцею, вплив соціального, природного, предметно – естетичного середовища.

Педагоги нашого закладу не лише реалізують освітні програми та зміст інваріантної та варіативної складових навчального плану. В школі триває робота повноцінного функціонування особистісто орієнтованого навчання.

Всіх новоприбулих учнів вражають композиції, виготовлені їх ровесниками, які стали окрасою приміщення ліцею. Роль керівника  оздоблення закладу виконує вчитель трудового навчання Петренко О.М., який вміло разом з вихованцями поєднує працю та бажання творити. Учень Петренка О.М., Смоляров Андрій (11 клас), став лауреатом Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Здоров’я людства – відповідальність кожного», номінація «Декоративно-прикладне мистецтво», техніка виконання – гіпсово-декоративна ліпнина.

Іміджеві ролики нашого закладу від Король Н.М.  – це витвір творчості та уміння, які набирають все більшої популярності в мережах You Tube та  facebooc. Що впливає на посилення конкурентоспроможності та перспективності закладу, дозволяє свідчити про рівень розвитку освіти у громаді.

Традиційно, вихованці Кольцової А.В., учні 8 класу, вражають власними дизайнерськими фото зонами та композиціями, які наповнюють шкільне свято різними барвами.

Важливо донести молодому поколінню, що в житті час від часу можуть траплятися невдачі, однак якщо постійно працювати над собою та прагнути змін, то кожна людина може досягти найвищого олімпу в своїй діяльності, починаючи з малого.  З цією метою, у період дистанційного навчання, відбувся шкільний онлайн-конкурсу  «Таланти Оскільського ліцею», у якому визначилися переможці:

1.Гончаренко Ліза –  4 кл. – номінація «Образотворче мистецтво».

2.Нальотов Дмитро – 9 кл. – номінація «Художнє читання».

3.Волкова Надія – 6-А кл. – номінація «Мистецтво мейкапу».

4.Шерстюк Софія – 5 кл. – номінація «Кулінарія»,  молодша вікова група.

5.Копійко Анжеліка – 11 кл. – номінація «Кулінарія», молодша вікова група.

6.Толкачова Марина – 7 кл. – номінація «Циркове мистецтво. Повітряна гімнастика».

7.Ковпак Єлизавета – 1 кл. – номінація «Вокал», дуети.

8.Магулаєва Сафія-Вікторія – 1 кл. – номінація «Вокал», дуети.

  1. Номеровська Христина – 2 кл. – номінація «Вокал».

Настав час провести короткий аналіз впливу управлінських  рішень на якість та результатив­ність освітньої роботи. Результативність закладу  – це запорука до подальшого розвитку та конкурентноспроможності, утвердження іміджових посилань. Тому, видавнича діяльність керівника є своєрідним резервом подальшої реалізації у закладі державної політики у сфері реформування освітньої галузі.

Тези виступу Загоруйко Н.Я. на Всеукраїнській науково – практичній конференції “Традиційні та інноваційні підходи у сфері педагогічних досліджень» (секція “Управління системою освіти та модернізація освітнього процесу”) розміщено у збірнику тез конференції. Кафедрою соціально – гуманітарної освіти КВНЗ ХАНО було видано науково – методичну збірку «Джерело педагогічних інновацій» зі статтею директора Оскільського ліцею «Реалізація концепції адаптивного управління в умовах закладу загальної середньої освіти».

Зазначимо, що моніторинг оцінювання якості освіти безпосередньо пов’язаний з механізмами реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Систематичний аналіз отриманих даних дасть змогу:

  • встановити проміжні та кінцеві результати реалізації Стратегії розвитку;
  • своєчасно виявити відхилення від очікуваних результатів і провести необхідну корекцію;
  • забезпечити ефективне використання ресурсів закладу;
  • мінімізувати ризики та негативні наслідки.

Щорічно адміністративному контролю підлягають визначені освітніми програмами обов’язкові види перевірок.

У практику ввійшло посеместрове плану­вання контролю за результатами, проведення директорських комплексних контрольних робіт.

Детальний аналіз результатів контролю, що проводяться спільно з учителями, дає змогу відстежити причини як позитивних, так і негативних тенденцій та на їх підставі при­ймати конкретні рішення.

У закладі дошкільної освіти  КВНЗ ХАНО, у вересні – жовтні 2020 року, було проведено моніторингові дослідження якості освітньої діяльності.

Питання стану виконання плану роботи за рік буде заслухано на черговому засідання педради.

Спільно із заступниками Романкевичем С.Ю., Малютіною К.В., Шевченко Ю.В., здій­снюється системний контроль за виконанням планів роботи всіх працівників закладу.

Саме зараз період розроб­ки плану роботи на наступний навчальний рік і проводиться організаційна робота з його підготовки.

Адміністрація постійно працює над профі­лактикою правопорушень та злочинності серед учнівської молоді.

Робота з профілактики злочинності здійснюється у ліцеї згідно чинного законодавства.  Керуємося Основними орієнтирами  виховання учнів 1-11 класів, затверджених наказом Міністерства освіти і  науки, молоді і спорту від 31.10.2011. № 1243. ЇЇ системність забезпечується взаємодією та узгодженням  діяльності адміністрації закладу, психологічної служби закладу, методичного об’єднання класних керівників, Ради профілактики правопорушень між собою та відповідними  службами у справах дітей.

Пріоритетним напрямком є профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; удосконалення роботи щодо попередження проявів дитячої жорстокості, агресивності, вчинення протиправних дій; забезпечення змістовного дозвілля для учнів.  Питання запобігання злочинності виносяться на розгляд класних та загальношкільних батьківських зборів. При ліцеї діє дорадчий орган – Рада, до складу якої входять представники громадськості, вчителі, батьки і старшокласники та рада профілактики злочинності.

База даних про учнів групи ризику оновлюється в залежності від постановки на внутрішкільний облік чи зняття з цього обліку.

В рамках Тижня протидії булінгу, з підлітками обговорювалися види та причини виникнення булінгу. Під час заняття здобувачами освіти була розроблена пам’ятка «Як уникнути булінгу» та розглядалися питання, куди можна звернутися за допомогою. З метою запобігання знущанню та цькуванню в дитячому середовищі, Кізюрін В.А. разом з учнями закладу започаткували участь у Всеукраїнському конкурсі «На Урок» «STOP булінг!», отримавши іменні подяки.

Практичним психологом впроваджується в освітній процес шкільна медіація. А психологічна служба Оскільського ліцею, в особі Тютюнник М.В., входить до складу мобільної групи з фаховою допомогою учасникам освітнього процесу.

Окремим напрямком роботи класних керівників та практичного психолога є робота з батьками. Родини, які потрапили у складні життєві обставини (на обліку у закладі — 3 родини, у яких виховується 6 дітей шкільного віку) знаходяться  постійно у полі зору.

На виконання  спільного наказу Мінмолодьспорту, МОЗу, МОНу, Мінсоцполітики, МВС, Держдепу з питань виконання покарань                                      від 14.06.06 № 1983/388/452/221/556/596/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах», у ліцеї ведеться облік таких сімей, складено акти обстеження умов проживання. Учні, які проживають у таких сім’ях, мають громадські доручення у класах та залучаються до занять в гуртках.

Гурткова робота в Оскільському ліцеї забезпечує можливості щодо вибору діяльності здобувачів освіти. Наші діти проявляють зацікавленість до окремих освітніх галузей, а ми – створюємо необхідні передумови для прояву їх природних здібностей. У закладі діє система гурткової роботи, спрямована на розвиток обдарованості вихованців, їх талантів, розвитку творчої особистості («Декоративно–вжиткове мистецтво», «Радіотеатр»); формування патріотизму («Джура»); здорового способу життя («Футбол», «Волейбол»); екологічного виховання («Юні лісівники»); формування європейських демократичних цінностей («Європейський клуб»); навчання працювати в інтегрованому програмному середовищі («Основи інформаційних технологій»).

Контрольно-аналітична діяльність щодо профілактики негативних явищ серед дітей та підлітків відображена у  планах роботи закладу.

Соціальний захист дітей, які навчаються у ліцеї, здійснюється педагогічним колективом через проведення профорієнтаційних, профілактичних, інформаційних, культурно-мистецьких заходів.

Всього в  ліцеї навчаються  діти пільгових категорій, з них:

  • дітей з 23 багатодітних сімей у кількості 73;
  • дітей-напівсиріт – 11;
  • дітей самотніх мам – 16;
  • дітей, що перебувають на внутрішкільному обліку – 2;
  • дітей з родин, що потрапили у складні життєві обставин. – 6;
  • діти учасників бойових дій – 7;
  • діти ВПО – 12;

Інформація з питань соціального захисту дітей доводиться до відома педагогічних працівників закладу своєчасно і у повному обсязі на нарадах, педагогічних радах, засіданнях методичного об’єднання класних керівників та Раді профілактики правопорушень.

Багатодітні родини ЗДО користуються 50% пільгою за оплату харчування. Для 87 учнів початкової ланки та дітям, батьки яких є учасниками бойових дій та брали участь в АТО; дітям з малозабезпечених родин; дітям з родин ВПО, за рахунок коштів громади, організовано безкоштовне харчування. Так, наказом «Про організацію харчування» призна­чено відповідальних за харчування, визначено їхні обов’язки, затверджено графік харчування, визначено заходи щодо обліку безкоштовного харчування. Результати контролю за роботою їдалень обго­ворено на нарадах при директору, класних та загальношкільних батьківських зборах, про що записано у відповідних протоколах. Прийняті рішення представлені в управлінських документах.

Згідно рішення № 10 ІІ сесії Оскільської сільської ради VІІІ скликання від 22 грудня  2020 року «Про затвердження вартості харчування учнів та вихованців закладів освіти Оскільської сільської ради на 2021 рік»:

– у закладі дошкільної освіти на одну дитину на день з трьохразовим харчуванням встановлено наступну вартість:

– для дітей віком від 1 до 3 років( ясла) – 28 грн.60 коп.;

– для дітей віком від 3 до 6 (7) років ( садочок) -33,00 грн.

– у ліцеї на одного здобувача освіти на день з одноразовим харчуванням наступну вартість :

– для учнів 1-4 класів з одноразовим харчуванням – 20,00 грн.;

– для учнів 5-11 класів з одноразовим харчуванням – 20,00грн..

Здійснюється своєчасна видача Єдиних квитків.

Пріоритетними напрямами в організації методичної роботи на сьогоднішній день у закладі є : педагогічна рефлекція, дослідження й методична творчість учителів.

Науково-методична робота   має системний характер:

  • значна увага приділяється проведенню нестандартних уроків, проводиться аналіз та узагальнення досвіду роботи вчителів;
  • відбувається ознайомлення з практичними доробками вчителів, окреслюються перспективи подальшого розвитку.

Спільно із заступниками  Романкевичем С.Ю., Малютіною К.В.  належна увага приділялася питан­ням створення умов для дослідницької діяльності педагогів та визначено основні принципи методичної роботи:

Усі вчителі початкових класів, директор, заступник з навчальної роботи пройшли підготовку як педагоги для роботи в умовах Нової української школи. Чотири педагоги закладу (Садова О.О., Кізюрін В.А., Кізюріна О.В., Дворніченко О.В.), зареєстровані до єдиної бази для навчання при КВНЗ ХАНО, будуть визначені, як вчителі – тренери НУШ та навчатимуть колег змінювати підходи до роботи. Також, вони активно працюватимуть з тими, хто не бачить потреби в змінах.

З дотриманням чіткого алгоритму провівся попередній роз­поділ педагогічного навантаження на наступний навчальний рік.

Педагогічний колектив Оскільського ліцею – це, в основному, висококваліфіковані вчителі адаптивного закладу освіти, що проявляється в здатності встановлювати відповідність між спектром пропонованих освітніх послуг та запитами територіальної громади, сім’ї та громадськості.

Адаптивність середовища в нашому закладі виражається  в її здатності створювати і підтримувати умови для продуктивної роботи педагогічних кадрів.

Даного навчального року адміністрацією закладу відвідано 59 уроків та занять. Змінено підходи у плануванні таких відвідин. Суттєва перевага надається показникам створення вчителем «вузького» освітнього середовища під час уроку, особистим доробкам та вживаним методам, самоаналізу дистанційного уроку.  Один із найефективніших підходів до навчання – предметне інтегрування.

Розв’язання актуальних проблем навчання та учіння можливе лише на основі широкого запровадження нових технологій. Кізюрін В.А. став учасником Міжнародного конкурсу від Академії комп’ютерних наук CISCO “Safer Internet Day Challenge 2021” за підтримки Інституту модернізації змісту освіти України. Здобув Сертифікат для Оскільського ліцею та іменний сертифікат. Освітяни нашого закладу, з метою викорінення недоліків, беруть участь у фахових вебінарах для широкого кола вчителів.

Безкоровайна А.О. організувала учнів для участі у Тижні громадської дiяльностi в школi «Спiльно Сильно»;

Дворніченко О.В. підготувала переможця 46-ої олімпіади юних геологів Харківщини;

Євченко Ю.В. залучила учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі  «Акробатика з математикою.» та до Всеукраїнської   олімпіади з фізики “Всеосвіта осінь -2020 “;

Каліта О.М. захоплює учнів своєю наполегливістю для залучення та участі у конкурсах національної важливості:

  • Всеукраїнській природоохоронно – пропагандистській акції ”Горлиця звичайна – птах року” (   Говтва В., Тютюнник Н., Могунова К., Романенко Б., Івлєв Н., Борискін Р.);
  • Всеукраїнському конкурсі науково-дослідницьких робіт випускників шкільних лісництв (Дикань А);
  • у співпраці з Тютюнник М.В. організували участь у Всеукраїнському конкурсі стартапів ”ЕКО дія” проекту ДТЕК ”Енергоефективні школи :нова генерація” (Івлєв Н.);
  • загальноукраїнський фоторепортаж найкращий ”Сад України”, (Говтва В.,Тютюнник Н.);
  • Областний (відбірковий) Всеукраїнський зльот шкільних лісництв. (Довженко М.,Говтва В., Дикань А.).

Кізюрін В.А. зацікавив учнів та націлив на участь у “VII Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок» з математики, інформатики, «Безпечний Інтернет 2.0». Відзначений  іменними подяками за підготовку учнів.

Аргументованим та зрозумілим був виступ Віталія Анатолійовича «Про особливості навчання та контролю знань та вмінь учнів в умовах дистанційного навчання Zoom» на обласній методичній студії вчителів інформатики.

Ми презентуємо себе як громадсько – активна школи, базові принципи якої: демократизація, партнерство, волонтерство.

Відповідно, протягом року проводилася робота з дітьми пільгового контингенту.

Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні і відповідальні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів в управлінні шкільними справами через діяльність в органі учнівського самоврядування – шкільному об’єднанні «Знак», з модератором активу дитячої організації, вірним їх наставником та натхненником  Малютіною К.В..

В закладі функціонує волонтерська група з пропаганди здорового способу життя, в якій працює практичний психолог.

Кожен клас має свій актив на чолі із старостою, більшість учнів мають постійні чи тимчасові доручення. Для проведення загальношкільних заходів створюються творчі групи з числа Міністрів, старост та класних активів.

До компетенції ППР «Знак» відносяться питання щодо організації життєдіяльності учнівського колективу, регулювання різних ситуацій, створення різновікових творчих груп та трудових бригад.

Однією із першочергових щоденних  турбот залиша­ється здоров’я учнівської мо­лоді. Так, у процесі вну­трішнього контр­олю за уроками та позакласними заходами зверталась увага на дотримання санітарно-гігієнічних

норм щодо організації освітнього процесу, щодо формування здорового способу життя, збереження і зміцнення фізич­ної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я.

З метою актуалізації проблем збереження здоров’я та створення безпечного середовища, заклад бере участь у проєкті «Безпечна та дружня до дитини школа», покликаного допомогти учням у набутті навичок, необхідних у сучасному мінливому світі, щоб поліпшити їхнє здоров’я і благополуччя, створити безпечне середовище, підвищити мотивацію вчителів і суспільства до підтримки освіти.

Також, спільно з класними керівниками, учителями фізичної культури, медичною сестрою, відповідно до чинної Інструкції, наказу, проведено розподіл учнів на групи для занять на уроках фізкультури, затверджено списки учнів, віднесених до підготовчої та спеціальної груп.

Упродовж навчального року відповідно до вимог чинного Положення організовано медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням школярів, здійснювався контроль за його дотриманням.

Спільно із заступником з навчальної роботи Романкевичем С.Ю., який досконало володіє технологічним інструментарієм, завжди створює ситуацію довіри та забезпечує неперервний професійний розвиток педагогів, вживались заходи щодо відповідності розкладу уроків педагогічним та санітарно-гігі­єнічним вимогам, організації проведення підвищення кваліфікації педпрацівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників здійснювалося АЗПСМ первинної медико – санітарної допомоги с. Оскіл. Питання стану ме­дичного обслуговування, роботи з профілактики захворювань серед школярів та вихованців заслухано на педраді.

На постійному контролі тримається питання охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів і працівників. Виконання їх повною мірою забезпечило дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки. Ведуться всі  журнали з БЖД.

Протягом квітня в ліцеї відбулися профілактично-роз’яснювальні заходи щодо правил безпеки громадян на залізничному транспорті.

Цікавими були години спілкування,  повчальними – перегляди тематичних відеофільмів. Питанням безпеки під час сезонного зниження температури повітря було присвячено черговий радіодень.

В ліцеї було проведено тренування з відпрацювання дій, згідно інструкції з питань евакуації.

Упродовж звітного періоду   зареєстрованих травм, отриманих під час освітнього процесу як з учнями, так і з працівниками не було.

Батьки ліцею постійно  беруть участь у вирішенні найважливіших питань щодо здобуття освіти учнями, створюючи сприятливе підґрунтя для ефективної співпраці педагогічного, учнівського та батьківського колективів.

Ефективно вирішуються фінансово-госпо­дарські проблеми  закладу в органах місцевого самоврядування. До цієї роботи залучено сесію та виконком сільської ради, членів ради закладу, підприємства та організації.

Детальний контроль за використанням коштів забезпечувався членами ревізійної комісії, звітування відбувається  на загальношкільних батьківських зборах.

Зараз освоюємо коштів близько на 1,6 млн грн.    Планується капітальний ремонт їдальні (930 тис грн).

Обсяг фактичних видатків по Оскільському ліцею за 2020/2021 рік, згідно кошторису (місцевий бюджет):

Продукти харчування – 516 298 грн.

Енергоносії – 809 280 грн.

Існують благодійні кошти, отримані із джерел, незаборонених законодавством.

Станом на 15 червня 2021 року, ревізійною комісією:

  • прийнято : 31 880 грн.
  • використано :19 611 грн.
  • залишилось: 12 269 грн.

У ЗДО, за кошти благодійників, 14 червня 2021року, закуплено пилосос та іграшки, загальною вартістю 20 тис грн.. Цього ж дня  були підвезені іграшки на невизначену суму місцевою жителькою.

Наші діти відчувають доброту та турботу сільської ради, відділу освіти. Настав час подякувати за безкоштовні новорічні подарунки, подарунки випускникам ЗДО та випускникам ліцею (флешки), солодощі та призи до Дня захисту дитини, Святого Миколая; безкоштовний підвіз до пунктів ЗНО; вчасну та швидку реакцію на ремонт шкільного автобуса; придбання у повному обсязі фарби для проведення ремонтних робіт; закупівлю спецодягу для працівників; всіляку допомогу у господарській діяльності, за оновлення меблями та комп’ютерною технікою  і ТД.

Висловлюємо слова вдячності батьківській громадськості, голові батьківської ради, Федорченко С.В. за підтримку та мудрі рішення, співпрацю, за розуміння важливості розвитку закладу.

Відповідно до плану роботи і поза планом проводились загальношкільні батьківські збори, зверталася увага на попередження дитячого травматизму, дитячої бездоглядності, на організацію харчування дітей, дотримання санітарно-гігієнічних норм, про планування спільної діяльності тощо.

За звітний період на роботу закладу не  надійшло скарг. Зареєстровано 36 звернень громадян.

Ужито низку практичних заходів з підготовки закладу до роботи в осінньо-зимовий період. Результатом їх виконання стало дотримання теплового режиму у всіх навчальних приміщен­нях. Упродовж року забезпечено чіткий контроль за споживанням паливно-енергетичних ресурсів.

Переді мною стояло завдання прозвітувати про вклад у розвиток закладу, розкрити, який вплив на нього мали прийняті управлінські рішення.

Тому,  на найближчу перспективу основними векторами своєї діяльності вважаю роботу з подальшої реалізації пріоритетних напрямів розвитку закладу:

  1. Забезпечити інтелектуальний розвиток здобувачів освіти, формувати їхні життєві компетентності завдяки реалізації індивідуальної освітньої траєкторії.
  2. Створити умови для професійного розвитку та вдосконалення професійних компетентностей педагогічних працівників, впровадити інноваційні технології.
  3. Забезпечити наявність необхідних ресурсів для організації освітнього процесу, зокрема для самостійної роботи здобувачів освіти.
  4. Створити в закладі освіти інклюзивне освітнє середовище, універсальний дизайн і розумне пристосування.
  5. Забезпечити наявність інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти та модернізації освітнього процесу.

 

Дякую за увагу!