Дистанційне навчання запроваджується згідно Положення про дистанційне навчання наказом директора закладу.
Дистанційне навчання в закладі організовується як в асинхронному режимі (електронна пошта, соціальні мережі, освітні платформи), так і в синхронному (конференції в Zoom, Google meet тощо).
Інформація про використання інформаційно-телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання:
- Google Classroom – безкоштовний веб-сервіс створений Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом.
- Moodle – навчальна платформа призначена для об’єднання педагогів, адміністраторів і учнів (студентів) в одну надійну, безпечну та інтегровану систему для створення персоналізованого навчального середовища.
- YouTube – репозитарій освітніх відео та навчальних каналів.
- Zoom – хмарна платформа для відео і аудіо конференцій та вебінарів.
- Освітній проект «На Урок» для вчителів. Український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок» ✓ Бібліотека авторських матеріалів. Освітній журнал з цікавими та корисними статтями.
- Всеосвіта – Національна освітня платформа.
Також кожен учитель має право обирати різні інструменти для створення контенту для очних та дистанційних занять (форми, тести, ігри, квести і т.д.)
Розклад навчальних занять у дистанційному режимі співпадає з розкладом занять у закладі. Розміщено в розділі «Організація освітнього процесу» на карті сайту.
За допомогою сайту Нові знання. Електронні класні журнали та щоденники з можливостями дистанційного навчання кожен учитель оприлюднює завдання для дистанційного навчання, посилання на конференції зі свого предмета згідно розкладу занять.
В закладі запроваджено електронний класний журнал Нові знання. Електронні класні журнали та щоденники з можливостями дистанційного навчання.